
Herní plán tvoří stylizovaná reálná mapa. Pohyb je řešen originálním způsobem pomocí vrstevnic a cest, tak aby nebylo nutné do mapy zanášet umělé prvky například v podobě políček. Hru je možné buď hrát v plné příběhové podobě nebo si jen vyzkoušet její úkolovou část, která souvisí s geografií.
Příběh Tierra Demonical
Mohlo by se zdá, že krásná přírodní oblast přitahuje pozor jen zážitkuchtivých turistů a výletníků. Jak se ale zdá, míří do této oblasti i skupina démonů, kteří by rádi schvátili duše nebožáků toulajících se krajinou.
Do napadeného kraje se vypravila skupina agentů vycvičených k boji s paranormálními jevy. Jejich prioritou je neutralizovat nebezpečí předtím, než propukne panika. Protože na paranormální jevy žádný soudný člověk nevěří, není možné oblast zajistit a zabránit tak návštěvníkům courat se v exponované oblasti. Agenti si tedy musí poradit jak se záhrobními a démonickými silami, tak i s neopatrnými turisty, jejichž bezpečí musí zajistit. Pokud možno nepozorovaně.
Bohužel výsadek do oblasti se úplně nezdařil. Agenti jsou rozesetí po všech čertech. Podobně jako bedny s vybavením. Do čeho se agenti pustí? Zachraňovat nevěřící Tomáše, Petry a Lucie? Vymítat ďábla z nedaleké kapličky? Nebo se nejdříve pustit do hledání svých speciálních pomůcek, které jim mohou pomoci? To už záleží jen na nich!
Poster představující deskovou mapovou hru Tierra Demonical autorů Aleš Matas a Irena Košková získal
na Konferenci GIS ESRI v ČR 2014 1. místo v hodnocení návštěvníků